Wednesday, April 4, 2012

PROJEK MENGIMPORT ARNAB DARI INDONESIA (JOGJA)

SALAM..
disini saya maklumkan kepada anda semua,bahawa saya akan mengimport lagy arnab dari indonesia,berikut ialah baka yg saya akan beli dari sana utk kapasiti kekurangan yg masih banyak dinegara malaysia sebagai baka peliharaan.
DUTCH,NEW ZEALAND WHITE,FLEMISH GIANT,ENGLISH ANGGORA LOP,ENGLISH ANGGORA MONKEY FACE,ENGLISH ANGGORA FULL FACE,AMERICAN FUZZY LOP,REX,TEDDY BEAR..jika ada sebarang pertanyaan sila hubungi saya..untuk pengetahuan pembaca semua,perjalanan menimport arnab dari saya ini ialah melalui cara yg sah dari undang-undang melaysia,jadi,saya mahu nasihatkan kepada pembaca blog saya,usah terpedaya dengan arnab yg dibawa secara seludup dari negara jiran,permit sah haruslah ada,ini kerana mengelakkan dari terjadinya sebaran wabak yg mungkin akan timbul kelak,walaupun sekarang arnab tidak membawa wabak apa2 penyakit.jadi keaslian baka juga terjaga,telah banyak pihak telah kecewa dengan arnab yg dibawa secara seludup dari keaslian baka dan hasil yg dilahirkan..sampai disini saja pesanan dan nasihat saya..terima kasih..salam..

No comments:

Post a Comment