Wednesday, January 25, 2012

KELEBIHAN VITAMIN A,D DAN E PLUS


SALAM..tahukah anda kelebihan vitamin ini kepada arnab kesayangan anda?baiklah,saya akan kupaskan kelebihan vitamin ini kepada arnab anda,
membekalkan vitamin A kepada arnab anda,jadi apakah kelebihan vitamin A untuk arnab anda?
VITAMIN A = berfungsi untuk menjaga kulit arnab anda,menjaga mata arnab anda dan mampu merawat jangkitan penyakit yang ringan.

VITAMIN D = berfungsi sebagai menguatkan penyerapan kalsium dengan mudah untuk permukaan tulang,supaya tulang arnab anda tidak rapuh dan mudah patah bila berlakunya hentakan yg luar biasa arnab anda alami.secara tidak langsung vitamin D ini baik juga jika arnab anda sedang mengandung dan baik untuk anak arnab didalam perut.

VITAMIN E PLUS = berfungsi sebagai melawan/melindung dari penyakit kanser dalam tubuh arnab,antioksidan yg kuat,menambah jumlah sperma arnab jantan,meningkatkan sistem daya tahan penyakit..

vitamin ini penting utk haiwan kesayangan anda,sekadar makanan biasa tidak mencukupi utk haiwan ternakan/belaan anda hidup dengan sehat,kerana mereka juga perlukan kesihatan yg baik utk lalui kehidupan mereka.jadi dapatkan segera dari saya dengan harga yg amat berpatutan..terima kasih..salam..:)
( arnab pelangi )

2 comments:

  1. Yоur оωn repoгt has verіfiеd beneficiаl to us.
    It’ѕ quitе eԁucаtional and you're naturally quite educated of this type. You have got opened my face in order to different views on this subject matter using intriguing and strong written content.

    Stop by my webpage: buy levitra

    ReplyDelete