Thursday, December 1, 2011

PENYEDIAAN PERUBATAN HAIWAN


SALAM..didalam entry seterusnya kali ini ialah seperti tajuk diatas,baiklah,kepada pembaca2 blog saya,terima kasih sy ucapkan buat anda,kerana sudi membaca blog saya,ok,seperti tajuk diatas,berapa ramai yg sedar akan kepentingan bahan2 perubatan utk arnab dan haiwan2 kesayangan mereka,ramai yg saya temui mereka suka membela haiwan dirumah,diladang mahupun ditempat2 lain,tetapi tahukanh anda berapakah ubat yg anda sudah sediakan jika haiwan kesayangan anda itu ditimpa sakit,tahukah anda banyak penyakit2 yg dihidapi arnab yg separa kritikal mampu menjadikan arnab anda berisiko tinggi utk mati dlm tempoh 48jam...byk juga penyakit yg dihidapi arnab mampu berisiko tinggi utk menjadikan arnab anda lumpuh disesetengah anggota badan..ingin saya beepesan kepada anda,penyediaan bahan2 perubatan harus anda utamakan juga jika anda bermain dengan benda yg bernyawa,sering kali berlaku diwaktu kecemasan arnab anda sakit anda tiada simpanan ubat yg sepatutnya anda ada..malah ubat itu juga tidaklah semahal mana pun..kita ambil contoh penyakit cirit,penyakit cirit adalah berisiko tggi utk menjadikan arnab anda mati dlm tempoh yg cepat ( kebanyakan kes )berapa ramai dikalagan anda ada menyediakan dlm peti simpanan ubat anda ubat cirit utk arnab anda??rata2nya mmg tiada,jadi dari situ dan ulai selepas membaca entry saya kali ini,anda haruslah menyediakan ubat utk haiwan kesayangan anda..apakah ubat2nya,anda bolehlah melihat di blog saya ini bahan2 perubatan yg saya ada untuk haiwan kesayangan anda,usah bimbang,semuanya saya telah membuat kajian,dan ia selamat digunakan,malah saya sendiri mengujinya pd arnab2 saya..insyaallah,dlm minggu ini,bahan2 sumber perubatan utk arnab taua haiwan kesayangan anda ada stok baru akan tiba bagi memudahkan anda untuk membeli..apa pun terima kasih kerana membaca di blog saya..sekian terima kasih..salam..tqvm..

No comments:

Post a Comment