Monday, July 18, 2011

penghantaran produk

salam semua,hari ni saya pergi ke kilang - kilang kotak untuk membeli kotak baru,utk packing brg2 yg pelanggan order,alhamdulillah murah rezeki saya mggu ni,byk terima order,esk sy nk pos pd 3 buah negeri,ke sabah,selangor dan pahang..barang utk ke sabah kotaknya mmg besar sgt..semua dh siap pack dh..untuk makluman semua,saya sedia menghantar ke seluruh malaysia dgn mengunakan hikmat pos malaysia yg amat2 sy puas hati walaupun kena reject byk kali sbb kotak tk bagus..so td saya dh beli banyak kotak,baru lagy tau kotaknya semua..khas untuk pelanggan sy..saya akan berusaha berikan yg terbaik utk pelanggan saya semua..tidak kirala samada byk atau sikit je beli dri saya..yg penting anda happy..tq..sesiapa yg nk order,jgn segan2..silalah order brg dri saya,lihat produk mana yg mahu di order dri side bar blog saya ni..tq..

No comments:

Post a Comment