Saturday, January 18, 2014

TENTANG ARNAB PELIHARAAN

Assalam..semoga pembaca blog saya terus mendapat manfaat dari ilmu berkaitan arnab dari blog saya,jika ada kesilapan harap di maafkan,memilih arnab utk haiwan belaan memang menarik,jadi jika anda memerlukan khidmat nasihat atau makanan,perkhidmatan perubatan dan penjagaan,anda bolehlah hubungi kami terus..arnab memang banyak jenis,tetapi baka campuran masih lagi menguasai peminat domestik secara menyeluruh..jadi,baka arnab apa pun yang anda bela atau anda sayangi ia tetap arnab,saya menyokong anda jika arnab menjadi pilihan anda,tetapi sy juga menyokong anda jika anda meminati utk memlihara haiwan belaan tk kira jenis apa selagi ia tidak haram di sentuh..terima kasih saya ucapkan kpd semua pembaca blog tentang arnab saya ini..in shaa allah saya akan terus update utk kemudahan anda..salam..

No comments:

Post a Comment