Sunday, June 2, 2013

ARNAB ANAK BAKA TEDDY BEAR

SALAM..semoga pembaca setia blog saya ini terus menerus memberi semangat utk saya terus menaip info tentang arnab di blog saya ini,baiklah,kali ini ingin saya pamirkn salah satu daripada baka anak arnab teddy bear saya,saya amat berbangga kerana baka yg diberikn allah swt amat2 cantik sekali,ini ialah baka teddy bear.
bagaimana pada penglihatan pembaca sekelian,cantik tak?specnya begitu menarik sekali pd saya,umurnya sekitar 1 bulan...jantina masih tidak diketahui kerana arnab yg sekecik ini dengan umurnya demkian amat susuah utk kita tahu jantinanya..jika anda mahu membeli perubatan arnab,silalah hubungi saya,perubatan arnab,gp kucing,saya juga membuat rawatan suntikan atau injection pd haiwan peliharaan anda,terima kasih..salam..

4 comments:

  1. saya nak tanya...arnab ni boleh di mandi kan tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan dimandikan.risau trkejut suhu badan berubah. blh buat mati. guna dry shmpu khas utk arnab

      Delete
  2. saya ingin membeli arnab teddy bear.boleh share kat mana tempatnya

    ReplyDelete
  3. Cuba carik di mudah.my sebab banyak di situ

    ReplyDelete