Sunday, September 16, 2012

KELEBIHAN "WHEATEN CHAFF HAY" UTK ARNAB

SALAM.....semoga pembaca blog saya ini mendapat info yg terbaik dri saya..baiklah,kali ini saya mahu memperkenalkan hay di gelarkan wheaten chaff..kelebihan hay ini ialah ianya bersaiz kecil kerana telahpun di kisar dengan mesin pengisar,kelebihan yg lainnya alah ia kaya dengan sumber serat melebihi timothy hay,dengan bentuk fizikalnya yg kecil ia menjadikan arnab anda mudah utk di makan,ia juga sesuai utk haiwan kecil lain seperti gp,chincilia..dapatkan stok dari saya dengan harga yg menarik..terima kasih..salam...

2 comments:

  1. salam..
    saya stay kt ulu tiram.
    cik ade kedai ke.. or tempat utk store smua ni?
    if ade.. sy boleh visit.. or service hnya melalui online?
    sy berminat nk beli sedikit brg arnab~
    terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miss Cat : anda boleh terus ke alamat
      110,jln ayu 27,
      tmn pelangi indah,
      tiram,jb..016-7267420 din..call dulu ya kalau nk dtg,sy di rumah shj.. :)

      Delete