Saturday, August 25, 2012

ANAK ARNAB LOP EAR

SALAM...
hi semua,pada hari ini saya mahu berkongsi kepada pembaca semua yg anak arnab lop ear saya telah pun membesar dgn jayanya,mereka semuanya sehat2,tiada masalah sedikit pun,sungguh baik mendapat penjagaan penuh dari ibunya dengan teliti dari pemberian susu dan juga penjagaan lain2.arnab lop ear saya ini semuanya berjumlah 6 ekor,jadi pada pendapat saya mereka semua memiliki rupa paras yg comel dan mempunyai colour yg menarik kalau nk bandingkan dengan generasi sebelum ini,disini saya ada upload sekali gambar arnab lop saya ini,diharap jika anda ada sebarang persoalan tentang penjagaan arnab,anda bolehlah hubungi saya di no fon saya yg tertera di atas blog saya ini,dan juga saya mahu meminta maaf jika saya terlewat utk update blog ini,kerana sejak kebelakangan ini saya begitu sibuk,jadi untuk pent=getahuan anda,blog saya ini ialah blog yg memaparkan tentang penjagaan arnab local dan arnab import..terima kasih..salam..

                                          baka : lop ear
                                          jumlah : 6 ekor..

No comments:

Post a Comment