Tuesday, November 1, 2011

SUSAH ATAU SENANG BELA ARNAB

( gambar hiasan )

SALAM..semoga anda terus dilimpahi dengan rezeki yg ALLAH SWT berikan kepada anda..hari ini saya mahu berkongsi kepada anda semua tentang tajuk diatas..ramai yg bertanya kepada saya "susah tak bela arnab?"untuk pengetahuan pembaca blog saya,atau 1st time membaca saya mahu ucapkan berbanyak terima kasih kepada anda,baiklah bela arnab sebenarnya tidaklah susah mana,malah 5 kali ganda senang dari membela seekor kucing,dan guna kos makanan arnab juga jauh lebih murah dari membela seekor kucing,nisbah ialah seperti berikut,makanan arnab yg terbaik pd 25kg jauh lebih murah dari makanan terbaik utk seekor kucing sehinggakan 10 ekor arnab punya kos makanan bersamaan dengan bela kucing 2 ekor kucing..utk membela arnab tidaklah susah,ia amat2 mudah,untuk anda mengetahui selok belok dan cara membela arnab anda bolehlah merujuk didlm blog saya pd artikel2 yg lps,kerana saya ada banyak berkongsi info tentang arnab..ingin saya berpesan kepada anda,jika anda ingin membuat sesuatu perkara itu,haruslah bersertakan dgn minat,jika anda tidak minat dengan sesuatu perkara yang anda buat,maka ia akan menjadi susah..terima kasih..salam..TQVM..

1 comment:

  1. byk tips yg bagus.saya pn baru start bela ngn sekor dulu.lionhead. tp kos camm mahal ekk.

    ReplyDelete